Slovenský hokej má dlhú a bohatú históriu, ktorá priniesla krajine mnoho radosti a úspechov. Pre udržanie a rozvoj tohto športu je však nevyhnutná podpora na všetkých úrovniach, od mládežníckych projektov až po reprezentáciu. Spoločnosť Lidl sa stala významným partnerom slovenského hokeja, čím prispieva k jeho rozvoju a zabezpečuje, že hokej bude na Slovensku prekvitať aj v budúcich generáciách.
Fanúšikovia a podpora rozvoja hokeja
Fanúšikovia zohrávajú kľúčovú úlohu v podpore slovenského hokeja. Fanshop slovenského hokeja ponúka jedinečné produkty, ktoré reprezentujú slovenskú hokejovú rodinu. Kúpou týchto produktov fanúšikovia nielenže vyjadrujú svoju podporu, ale aj priamo prispievajú k rozvoju tohto športu a jeho budúcich hviezd. Finančné prostriedky získané z predaja sú investované do rôznych rozvojových a náborových aktivít, nákupu hokejových pomôcok a do projektov, ktoré posilňujú hokejovú komunitu.
Lidl ako hrdý partner Slovenského futbalového zväzu (SFZ)
Spoločnosť Lidl je známa svojou podporou športu na Slovensku. Okrem hokeja je Lidl hrdým partnerom Slovenského futbalového zväzu (SFZ). Podpora futbalu zahŕňa aj kvalifikáciu na Majstrovstvá sveta 2026, čo je dôležitá udalosť pre mnohé národné tímy, vrátane Slovenska. Lidl sa aktívne podieľa na vytváraní vzrušujúcej atmosféry počas zápasov a podporuje reprezentantov na ich ceste za športovými víťazstvami.
Lidl Fan zóny a aktivity pre fanúšikov
Lidl vytvára Lidl Fan zóny, ktoré sú živé miesta plné emócií. Fanúšikovia sa v nich môžu zapojiť do rôznych aktivít a naplno si vychutnať futbalovú atmosféru. Samozrejmosťou je čerstvé a zdravé občerstvenie z Lidla. Týmto spôsobom chce diskont inšpirovať fanúšikov, aby spájali pohyb s vedomým výberom jedla. Fan zóny sú pripravené pri každom domácom zápase. Okrem toho Lidl pre fanúšikov pripravil aj súťaže o lístky a bonusové balíčky „Za scénou“, ktoré zahŕňajú prehliadku štadióna so sprievodcom, špeciálnu akreditáciu a vstup do bežne neprístupných priestorov.
Partnerstvo, ktoré má zmysel: Lidl a SFZ
Lidl je generálnym partnerom Slovenského futbalového zväzu od marca minulého roka. Okrem mužského A-tímu podporuje všetky reprezentácie vrátane ženskej, mládežníckych aj detských projektov. Futbal a Lidl spája hneď niekoľko vecí - je to jednoznačne zdravý životný štýl, dôraz na kvalitu, ťah na bránku či dynamiku a vďaka spolupráci už aj spoločná cesta za športovými víťazstvami. Spoločnosť Lidl pôsobí na slovenskom trhu už dvadsať rokov a záleží mu na úspechu tejto krajiny.
Prečítajte si tiež: Motocykel pre každého florbalistu
Kreatívna komunikácia a zapojenie fanúšikov
Lidl pristupuje ku komunikácii so zákazníkmi a zamestnancami kreatívne, strategicky a zároveň originálne. Futbalovú tému pravidelne zaraďuje do komunikačného plánu. Kľúčový kampaňový vizuál vychádzal z bežnej veci, akou je papierová nákupná taška, veľmi dobre známa každému, kto navštevuje obchodný reťazec. Zákazníkom a fanúšikom prináša krátke videá s futbalovou tematikou v podobe reels na sociálnych sieťach. Obľúbenosti sa teší napríklad Koleso šťastia - S Lidlom vyhráva každý. Futbalová tematika sa objavila formou špeciálnej edície tašiek a je prítomná na nosičoch v predajniach.
Súťaže a aktivity pre zákazníkov a zamestnancov
Lidl pripravil pre zákazníkov množstvo súťaží, v ktorých môžu vyhrať lístky na zápasy, merch, futbalové lopty, ponožky, šál, oblečenie, ale aj exkluzívne stretnutie a varenie s reprezentantmi. Priamo na zápasoch v rôznych krajinách Európy sú pre fanúšikov pripravené aj špeciálne Lidl Fun zóny. Obchodný reťazec nezabúda ani na svojich zamestnancov, ktorí majú možnosť zapájať sa do interných súťaží a vyhrať VIP lístky na zápasy a futbalový merch balíček.
Lidl Kids Team: Projekt pre mladé talenty
Pre mladšie ročníky, konkrétne pre deti vo veku 6 - 10 rokov, bol určený unikátny projekt Lidl Kids Team. Výhrou je sprevádzanie hráčov na skupinových zápasoch UEFA EURO 2024, ktoré sa uskutočnili v Nemecku. Cestovné náklady hradí obchodný reťazec, vďaka čomu si tento zážitok mohol dopriať naozaj každý. Počas celej cesty čakal výhercov súťaže nabitý program plný zábavných zážitkov a zaujímavých miest.
Lidl a ekonomický prínos pre Slovensko
Lidl patrí medzi najväčších zamestnávateľov, daňovníkov a partnerov domácich dodávateľov na Slovensku. Podiel celkovej vygenerovanej hodnoty Lidlom na slovenskom HDP predstavuje 1,6%. Celková ekonomická hodnota vyvolaná aktivitami Lidla za obchodný rok 2024 prekročila hranicu dvoch miliárd eur. Každé 1 euro distribuovanej ekonomickej hodnoty spoločnosti Lidl má na Slovensku potenciál vygenerovať dodatočných 58 centov pre slovenských beneficientov. Do spoločensky zodpovedných projektov Lidl už preinvestoval viac ako 20 miliónov eur.
Daňovník roka a investície do zodpovedných projektov
Lidl už desaťkrát získal ocenenie Daňovník roka. Za obchodný rok 2024 zaplatil na daniach viac ako 2,9 milióna eur. Celkovo počas jeho pôsobenia na Slovensku odviedol na daniach takmer 3,3 miliardy eur. Z prítomnosti reťazca na slovenskom trhu profitujú zamestnankyne a zamestnanci, súkromné firmy, verejné financie i tretí sektor. Lidl zároveň pravidelne investuje do spoločensky zodpovedných projektov, v ktorých preinvestoval už viac ako 20 miliónov eur.
Prečítajte si tiež: Vzájomné Zápasy Michalovce vs. Humenné
Vplyv na spotrebiteľské správanie a dostupnosť tovarov
Lidl svojou cenovou politikou a širokým sortimentom produktov zvyšuje ich dostupnosť pre široké spektrum spotrebiteľov a zároveň vytvára tlak na konkurenciu. Spoločnosť ovplyvnila a pomohla nastaviť očakávania spotrebiteľa smerom k vnímaniu spravodlivej ceny za ponúkaný produkt a smerom k dostupnosti širšej škály tovarov, ktoré boli možno kedysi považované za luxusné a menej dostupné.
Sledovanosť hokejových MS na JOJke
Majstrovstvá sveta v ľadovom hokeji sú na obrazovkách staníc JOJ Group. Jojkári avizujú, že divákom ponúknu naživo všetkých 64 stretnutí. Piatkový večerný zápas s domácimi Švédmi si na TV JOJ v univerzálnej cieľovke 12+ zaplo až 1 235 000 divákov. V nedeľu popoludní si súboj Slovenska so Slovinskom nenechalo ujsť ešte viac - až 1 383 000 divákov. Hokejové MS sa stali absolútnou diváckou senzáciou aj v online - na streamovacej platforme JOJ play ich sledovanosť aktuálne prekonáva minuloročný šampionát, čo potvrdzuje silnejúci trend online sledovania športových prenosov.
Prečítajte si tiež: Tipsport Liga: Michalovce proti Budapešti
tags: #tricko #hokej #majstrovstva #sveta #lidl